10 Ocak 2011 Pazartesi

Hafta başı

            Yoğun geçen haftasonunun ardından hızlı bir başlangıç yaptım pazartesiye..Çok fazla dinlenme imkanı bulamasam da bu haftasonu keyfim için birşeyler yapmanın tatlı huzuru içindeyim.

            Cumartesi oturmak nedir bilmemezcesine siparişlerimi hazırlayıp akşamüstü 5'te Atölye Kil'e seramik kursuma gittim. Onca yorgunluğa rağmen 1,5 saat eserim üzerinde çalıştım.
            Pazar sabahı ise kocama kallavi bir kahvaltı hazırlayıp, keyif yaptık. Öğlene doğru annemle babam kahveye geldiler. Onlara taze elden bol köpüklü türk kahvesinin yanına Prag'dan getirdiğim Kolonada Wafers'dan ikram ettim. (bu Waferlar aynı bizim kos helvaya benziyor ama onların incecik hali ve içinde fındık ezmesi, kakao gibi aromalar var, enfes bir tat )Ailecek market alışverişine çıkıp evimize yeni ciciler aldık ve eve dönüp verdim kendimi kitabıma...

             Pazartesi az dinlence, bol moralle güne başladım. CemRe Cafe'de gün boyu koşturmaca sonucu yarın pişireceğim Tavuk Kapamanın malzemelerini alıp evin yolunu bulduk..Tavuk Kapama aslında Kuzu Kapama da diye bilinir. (annem her dakka kırmızı et olmasın diye arada tavukla yapar) Malzemeleri kolay bulunur, pişirmesi pratiktir. Yarın pişirme esnasında tam tarifi ve mümkün olursa resimlerini de burada sizlerle paylaşacağım. Davet yemeklerinizde yada arkadaş sofralarınızda lezzetle yiyebileceğiniz bu hafif yemek umarım hoşunuza gider..

Arkası yarın :)

Hiç yorum yok: