26 Ocak 2011 Çarşamba

İki keçi köprüde karşılaşırsa...





Bu senede yeni moda keçi gribi.Neymiş efendim hastalar koymuş bu adı, geç iyileşiyorsun inatçı diye.
O keçiyse ben ondan keçiyim. Grip bana bulaşmak için elinden geleni yapıyor ama bendeki inatta o denli. Çevremde herkes hasta, herkes grip, aksırık-tıksırık..Ne denli korunabilirsem artık..
Yemediğim kadar sarımsaklı yoğurt, portakal, mandalina (ben ki meyve yemem, aramam) ve bilimum sebzeye gömülmüş durumdayım..
Bir titreme, üşüme sanki ateşim çıkacak gibi hooppp vazgeçiyo..3-5 hapşırık, burun akıntısı hahhh şimdi kaptım şifayı diyorum yok gene vazgeçiyo Keçi..
Günlerdir iki keçinin köprüde karşılaştığındaki gibi karşılıklı inatlaşıyoruz, hadi hayırlısı...
Ne demişler "inatta bir murat"  :)
Hepimize "keçi"gripsiz, sağlıklı haftalar olsun.... 

Hiç yorum yok: