24 Ocak 2011 Pazartesi

Şekspir Müzikali- Haluk Bilginer

Cuma akşamı daha önce bahsettiğim üzere yeğenim Bora'nın doğum günü partisine gittik. Maaile evde güzelce kutlama yaptık. Çoluk çocuk, eş- dost, akraba derken şaka maka 15 kişiyi bulduk.
Doğum günü sofrası hem göze hem midelere şenlik verdi. Annem de ablam da döktürmüştü. Söğüş Et (nuar), kuru köfte, peynirli börek, kısır, zeytinyağlı biber dolma, gözleme. (Ben teyze olarak sadece gözleme yaptım)

İyi ki doğmuşsun Boracığım, canım benim :)
Haftasonunu sosyal aktivitelerle ve hobilerimle doldurdum...
Geçen pazar günü Hürriyet Ankara ekinde Haluk Bilginer'in Şekspir Müzikalinin 3 günlüğüne Ankara'ya geldiğini görür görmez bilet bulma derdine düşmüştüm. Sağolsun annem beni kırmadı pazartesi hemen Şinasi sahnesine gidip Cumartesi akşamına 4 bilet kaptı bana. Kim kim gideceğimiz bile belli değildi ama önemli olan bileti bulmamızdı. Haluk Bilginer'i tiyatro sahnesinde bu ilk görüşüm olmayacaktı ama müzikal olunca oyun meraktan çatladım.





Ekip olarak; ben, ablam, annem ve Tuğba toplandık. Oyun öncesi Zeynel'de yemek ve çay keyfi, fix rituelimiz bu seferde bozulmadı. Gelelim müzikale...
Tarifi imkansız bir eğlence ve keyif. Haluk Bilginer'e bir kez daha hayran oldum. Bayan oyuncular; Evrim Alasya, Selen Öztürk, Zeynep Alkaya ve Tuğçe Karaoğlan çok genç ve çok başarılılar. Müzikler, orkestra muazzam.. Tek kelimeyle şahane bir oyundu, şiddetle herkese tavsiye ederim..
Tek küçük ayrıntı, özel tiyatrolar ile devlet tiyatrolarının fiyat farkının bu denli çok olması. Bilet fiyatı: 40 TL keşke biraz daha ucuz olsa da herkes görebilse bu denli kıymetli oyuncuları ve oyunları...

Hiç yorum yok: