7 Ocak 2011 Cuma

Çanak-Çömlek ve Ben...

    Ertelediğim herşey için vakit ayıracağıma dair kendi kendime söz verdim 2011 için. Yılın hemen başlangıcında da harekete geçtim.Yaklaşık bir seneden beri aklımda olan ancak yapmaya, gitmeye bir türlü fırsat yaratamadığım kursuma bugün itibari ile başlamış bulunmaktayım :) Başlıktan da anlaşılacağı gibi seramik kursu. Daha bu başlangıç çünkü "yapılacaklar" listem kabarık. Çoook çalışmam gerek, çoookk :)

Kursu ablam bulmuştu bundan 2 sene öncesinde. O zaman hamileydi ve izin döneminde evde bunalmamak, bebeği ve kendi için birşeyler yapmak istiyordu. Çok ta başarılı oldu bence zira; Bora'dan sonra Buse içinde kapılarına isimlerini yazdı, kendisine abajur altlığı, çok şirin bir kase, bana ise deniz konseptinden çerezlikler yaptı. Ellerine sağlık gerçekten de başarılı oldu. (ben ne kadar başarılı olacağım göreceğiz :))

 Velhasıl ablamın yönlendirmesiyle Atölye Kil' e kayıt oldum.



Atölye ortamımız çok sıcak ve keyifli. Klasik müzik eşliğinde, elimde çamur,böyle keyfe diyecek yok..
Hocalarım Emsal Hanım ve Oya Hanım çok şeker ve ilgililer. Çalışma koşulları da tam bana göre; öyle grup çalışması falan değil kişiye özel, gerekli bilgiler ve örnek çalışma gösterildikten sonra sizi sizinle bırakıyorlar. Belirli günlerim, saatlerim yok ayda sadece 16 saat gideceğim ama ben hangi gün, kaç saat istersem o zamanlar gideceğim. 
 İşim gereği CemRe Cafe'de hamurla çok haşır neşir olduğumdan, çamurla uğraşmanın da beni rahatlatacağını biliyordum ama bu kadar keyif alacağımı tahmin bile edemezdim..
İlk günkü çalışmam basit bir çanak üzerine oldu.Hocam Emsal Hanım başarılı gittiğimi söylediğinde önce nezaketten söylüyor sandım ama eserime uzaktan baktırınca bana, ben de kendimden memnun kaldım.. ne de olsa ilk günün günahı olmaz dimi canım??
Veee işte ilk eserim


Yamuk gibi göründüğüne bakmayın, daha yapım aşamasındaydı bu resmi çektiğimde. Katmanları çıkarken çektim yoksa  bitmiş hali için yarın ki dersi beklememiz gerekiyor...

Hiç yorum yok: