9 Şubat 2011 Çarşamba

Madalyon hastalığı


Haftasonundan sonra kendi kendime nazar mı değdirdim diye düşünmeye başladım..Hamaratlığım üstümde demiştim ya göze geldim belli ki..Pazar günü ailecek kahvaltı da süperdi ama sonraaaa..
Pazartesi bir güzel işe gittim, yemekleri yaptım gel gelelim öğleden sonra bir ağrı, bir kırıklık anlatamam :(
Hoş bir haftadır vücudumda daha doğrusu karnımda ve sırtımda tarifsiz bir kaşıntı ve kızarıklıkla cebelleşiyordum..
Neyse pazartesi öğleden sonra eve attım kendimi bir titreme bir üşüme kendimi battaniyelere gömüp uyumaya çalıştım.. Sadece çalıştım çünkü ağrılardan uyku muyku hak getire..Salı günü öğlene cildiyecide randevu aldığım için gitmişken ateş- nöbet içinde muayene olurum dedim. Süper doktorum sayesinde ekstra muayeneye gerek kalmadı çünkü hastalığımın ne olduğu ortaya çıktı: Madalyon hastalığı!! İlk defa duydum böyle bir hastalığı..
Madalyon hastalığı; vücuda giren viral enfeksiyona karşı cildin verdiği bir tepki. Bağışıklık sistemim kuvvetliymiş ki (daha önceki "iki keçi" yazımda dediğim gibi bir türlü grip olamıyorum ayakta atlatıyorum diye) enfeksiyonla savaşıyormuş kendince ama ister istemez cildim bu enfeksiyona tepki vermiş.. kızamık gibi leke leke kırmızı lekeler bastı tüm bedenimi yaaa :((
bu arada 2 gündür ateşim hala devam ediyor, sabaha karşı ter içinde uyanıyorum. Aşkım sağolsun sabah 5:30da uyanıyor, tüm pijama çamaşır değiştiriliyor... İşlere de Cem koşturuyor... Canım benim yaaa :)

Şimdilik benden bu kadar...
Herkese sağlıklı günler olsun..

6 yorum:

Meyra dedi ki...

madalyonmu? daha neler duyacağız kimbilir.!çok geçmiş olsun cemre şimdi sen yatıp bol bol dinleneceksin kızarıklıklarına etki etmezse bolda c vitamini almalısın..

cemre dedi ki...

sağol meyra, geçecek inşallah..adı gerçekten madalyonmuş bende doktor söylediğinde o ne?? oldum..evde yatmak bana göre değilmiş bunu anladım..sadece 1 gün yattım onda da tv de saçma evlilik programlarından nefret ettim.. çalışmadan durmak çok zor geldi :(

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok geçmiş olsun, bende duymamıştım böyle bir hastalık.
aman dikkat et kendine..
sevgiler

cemre dedi ki...

Çok teşekkürler zehra, geçiyor yavaş yavaş..bana katıldığın için de hoşgeldin demek istiyorum..
sevgiler :)

Adsız dedi ki...

bende bu hastalıkla mücadele ediyorum 3 doktora gittim fakat hala geçmedi sadece kaşınınca ovadril diye bir losyon var onu sürüyorum dr dediğine göre 6-8hafta sonra kendi kendine geçecekmiş benim boyun kısmımda var çok terlediğim için bir türlü geçmiyor 2 ay oldu neredeyse

Cemre dedi ki...

Adsız; çok geçmiş olsun. bu hastalığı çeken bilir ve ben seni çok iyi anlıyorum. dönem dönem tekrarlıyor benimkide. cildini fazla sabunlamayacaksın, duş sonrası mutlaka nemlendireceksin. ilaçlarını düzenli kullanmak şart birde bağışıklık sistemin çöktüğünde vücudun tepki olarak kaşınıp kızarıyor o yüzden bol C vitamini sebze-meyve tüketmen gerek. umarım en kısa zamanda düzelirsin :)