28 Şubat 2011 Pazartesi

bendeniz kurabiye canavarı :)

Efendim cumartesi günü size kurabiye kursuna gittiğimden bahsetmiştim. Onunla ilgili bilgi ve paylaşımlarım anca bugüne kısmet oldu...
Ben Çankaya Sancak mahallesinde oturan biri olarak, mahalleme aşığım..Herşey elimin altında ve yürüme mesafesindedir. Öyle ki; sokağımın başında her gün düzenli uğradığım marketim, hemen yanıbaşında terzim, diğer sokağın ucunda bayanlara özel terapi merkezi olarak nitelendirdiğim sevgili arkadaşım Nükhet'in güzellik merkezi.... Şimdi de mahallemize süper bir komşu geldi..Chocoj (chocolate-cake-workshop) sahibesi Jale hanıma geçen hafta uğrayıp "hoşgeldiniz" dedim ve mağazaya bayıldım. Öncelikle design konusunda çok başarılı, ferah ve güleryüzlü insanlarla karşılaşabildiğiniz bir yer. Kendisiyle hoş beş sohbetimizden sonra kurslarına katılmak istediğimi söyledim. O da sağolsun bu cumartesi şeker hamuru ile kurabiye kursunu ayarladı..
Sabah erkenden bir heyecan kalktım, hazırlandım. Cemom beni okuluma bıraktı :)
Hocamız Banu hanımla daha önceden başka bir kurs sayesinde tanışıyorduk. kendisi konusunda deneyimli ve çok şeker bir bayan.( temalı pastalardan ulaşabilirsiniz) Çay keyfi, tanışma faslından sonra sıvadık kollarımızı koyulduk kurabiye yapımına..
Ortam o kadar keyifli ki 6 saat nassı geçti anlamadık..Katılımcı olarak 2 kişiydik yani özel ders aldık :)

Kurabiyelerimizi şekillendirdik, misss kokular eşliğinde pişirdik..


Sonrasında şeker hamuruyla kapladık.. (ben şeker hamuru kaplı ne pasta ne kurabiye sevmezdim çok şekerli olup bayıyo diye, ama bu kullandığımız şeker hamuru çok hafifti bayıldım)



Hepsini kendim yapmış olmama rağmen içlerinden en çok parmak arası terlikli ayağı sevdim :))



İşte böyle...
Şeker hamuru ile kurabiye yapmayı da öğrendim, sertifikamı da aldım, artık darısı gelecek siparişlere...





İtina ile özel günlerinize kurabiyeniz yapılır CemRe cafe, duyduk duymadık demeyin..

Bu konu ile ilgili kurslara katılmayı düşüneniniz varsa da Chocoj 'u şiddetle tavsiye ederim..
Sitesinde diğer kurslarla ilgili bilgileride bulabilirsiniz. Ben ilerki dönemlerde diğer kurslarına da katılacağım, sizi de beklerim :))

Hiç yorum yok: