31 Mart 2011 Perşembe

Antrikot- Divan Otel


Ahhh ahhh çoook keyifli bir akşam geçirdim dostlar..
Sanmayın ki Cem'im geldi, hoş o olmadan keyifin bir kısmı eksik kaldı ama
olsun onunla da gidilmeye söz verildi..
Nerden mi bahsediyorum??
Divan Otel Ankara'da Antrikot restauranttan tabii ki..
Konunun başına dönersek geçen yazımda da söylemiştim; insan yalnız olunca
kıymete biniyor diye..
Dün akşam da böyle oldu. Ablamla eniştem beni yemeğe davet etti. Ablam araştırmacı ruhuyla
gazete de yorumlarını okuduğu Antrikot restauranta gitmemiz gerektiğini üstüne basa basa diretti..
Çok ta iyi etmiş zira müptelası olunası bir yer. Keza yöneticilerinin yorumu da bu yönde "Alışkanlık
yaratacak".
Öncelikle çok merkezi yerde olan Divan Otel'e daha önce çaya gitmiştim ve çok beğenmiştim..
 Tunalı'nın otopark sorununu çekmeden arabanızı otelin parkına bırakabilirsiniz.
Ufak ama sıcak bir ortama sahip. Personel güleryüzlü ve kibar.
Dün akşam maalesef fotoğraf makinem Cem'de olduğu için görüntü alamadım ama dedim ya ilk fırsatta
aşkımla birlikte gidilecek ve sizlere detaylı görüntü sunacağım :))


Fikir sahibi olabilmeniz için ortamla ilgili bir kare..
7-8 masalı bir ortamda dekorasyon çok şık ve kaliteli. Fonda çalan fransızca şarkılarla
kendinizi tam anlamıyla Paris'te bir cafede yemekte hissettiriyor..
Garsonumuz muhteşem derecede kibar, ilgili ve güleryüzlü. Sanki evine gittiğiniz bir arkadaşınızmışcasına özenle servis yapıp, ikramlarda bulunuyor.
Böylesine elit kesimin rağbet ettiği bir mekanda öyle olmamıza rağmen kendini çoook özel hissediyor insan :)
Yemeklere gelirsem tek kelimeyle mükemmel. Antrikot et çok lezzetli hele de özel yeşil sosuyla.
Salata ve patates kızartması sınırsız. Öylesine birbirine yakışan lezzetler bir arada ki salata da insan sadece salatayla bile doyabilir.
Yeşil eksi elma dilimleri, ceviz ve özel sosun tadı damağınızda kalıyor. Patates kızartması ise benim
vazgeçilmezimdir, kekikle bambaşka bir lezzet olmuş.
Tatlıya gelirsek ki bu denli leziz yemeklerden sonra yer ayırmak zor oluyor; 10 çeşit tatlıdan biz sufle ve çilek kulesini seçtik. İkisi de tam bir bombaydı :))
Eğer hala çatlamadıysanız çay, kahve ve kahvenin yanına özel likörü de unutmayalım..

İşte böyle lezzetler gibi sohbetimiz de doyumsuzdu :)
Ablam ve eniştemle bir akşam geçirmek, yanına böyle muhteşem bir ortamı da katmak çok iyi
geldi bu yalnız ruhuma..

Bu arada ertesi sabah hala tokluk hissim geçmemişti :)

Bugün birazdan Cem'im geliyor ve onu karşılamaya sürprizlerimle gideceğim..
Öyle mutluyum ki çok şükür sevgilime kavuşuyorum.. :-))

2 yorum:

neval dedi ki...

Allah kavuştursun

Cemre dedi ki...

çok teşekkürler neval kavuştuk sonunda :)