17 Mart 2011 Perşembe

yaşşasııınnnn :)

Ohhhh yaşasın sonunda bahar mı geldi ne??
hava maşallah çok güzel, güneş insanın içini ısıtıyor..
güneşli havada insanın psikolojiside değişiyor canım.
güne keyifle uyanıyor sevdiğinin yanında,
işe yüzü gülerek geliyor,
bir de yaptığı yemeklere övgü aldı mı..
işte o zaman herşey gözüme toz pembe görünüyor..
günlerdir ailemizin sağlık sorunlarından içim o kadar şişti ki anlatamam..
bir de ayrılık rüzgarı hafif hafif esmeye başladı evimizde :(
günler çabuk geçiyor ve Cem'in yolculuk tarihi geldi çattı..
hafta başı aşkım yolcu :((
10 gün turu var ve ben yalnızım..
bir rehberle evli olmak bu demek; bahar geldi mi onun da turları başlar, bana da
yolunu gözlemek..
ama olsun böyle kısa ayrılıklar bize iyi gelir hep Cemomla..
birbirimizi özler, ayrı kaldığımız zamana inat hemen bir yerlere tatile gideriz :)
havalarda düzeldi yaa kısmet.. ben şimdiden tatil planları yapmaya başladım ama
onun haberi yok..
şiişşşşşttt sakın söylemeyin sizinle aramızda sır :)
küçük, masum sırlarımızı paylaşacağımız güneşli günlere :))

PS: bu arada bu postu CemRe Cafe'nin bahçesinde, güneşin altında demli çay eşliğinde yazıyorum..sizi de beklerim bahçe sezonumuz açılıyor :)

Hiç yorum yok: