22 Mart 2011 Salı

hava gibi bende karışığım...


Geçen yazdığım post yalan oldu.. Bu sabah bir uyandım ki dışarda kar, tipi..
Havalarda şaşırdı valla.. tam bahar geldi dedim, bahçelere serilip, kar botlarımı dolaba kaldırmıştım ki
nerden çıktı bu kar yine??
Neyse öğlene yağış durdu da kar- buz kabusu başlamadı yine..

Aslına bakarsanız son 2 gündür çoook sıkıntılıyım..Cem'i dün sabah yolcu ettim :(
Sevdiğimin çantasını elimle hazırladım gurbete yolladım..
Offf ayrılık çok zor mirim..Biz eşimle 3 senede bir böyle dönemsel ayrılık yaşarız şansımıza..
Tam evlendik 2 ay sonra Cemom askere gitti..5 ay 5 gün şafak saydım..
Evliliğimizin 3. senesinde ben görevli olarak Batı Karadeniz'e gittim.
47 günde 7 ili köylerini gezdim.bu seferde eşim gün saydı..
Şimdi sıra yine aşkımda; 10 gün tura çıktı..
Eee rehber eşi olmak zor; yaz sezonu geldi mi Cem'in de turları başlıyor..
Bundan öncekiler iyiydi 3-4 gün ama bu seferki 10 gün gözüde büyüdü :((
Velhasıl yalnızlık çöktü evime..

Kendimi bu yüzden işime verdim..2 gündür koşturuyorum, çok şükür siparişlerimde bol
bu aralar da aşkıma özlemimi bastırıyorum..
Son dönemde resim de koyamıyorum postlarıma zira makinemi Cem'e verdim ki gezdiği-gördüğü yerleri bana
getirsin..
İşte böyle...
Daha neşeli yazılarda buluşmak dileğiyle..
Şimdilik Dostçakalın :))

Hiç yorum yok: