28 Mart 2011 Pazartesi

bu nasıl çelişki böyle...



Ahhh sevgili dostlar bu nasıl bir çelişki böyleee??
Günlerdir bloguma giremiyorum, yazamıyorum, arkadaşlardan haber alamıyorum :((
Çelişkili bir durum çünkü ben ne zaman vakit bulsam "tamam şimdi rahat rahat yazabilirim" desem
blog sayfamda "sayfaya erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir" ibaresi çıktı. Ama
farkettim ki benim vakit bulamayıp yazamadığım dönemlerde dostlar neler neler yapmış..
En son yazımda söylediğim gibi Cem'im turda, bense yalnız başıma koşturmacadayım :(
Allah'tan geçen hafta işlerim öyle bir yoğundu öyle bir koşturmacaydı ki; sevgilimi doya doya
özleyemedim bile..
Akşam oldu mu eve gitti mi bir yalnızlık çöküyor içime..
Sessiz yuvamda 2 sevimli kapluşumla başbaşa...
Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın, çok zor birşey "ayrılık"..
İnsan evlendimi, bir yuvayı bir hayatı paylaşmaya başladı mı birbirini tamamlıyor.
Biri gidince tam anlamıyla yarım kalıyorsun, o eksiklik içine oturuyor..
Özellikle böyle zamanlarda  insan sevdiğinin değerini daha bir anlıyor..
Ama olsun az kaldı, hayırlısıyla perşembeye kavuşuyoruz aşkımla :))

Bu dönemde neler mi yaptım?? Ooo neler neler, hangi birini anlatayım..
Cafede işler yoğun, siparişlere koşturdum, aileme de doya doya vakit ayırdım.
Yalnız olunca kıymete biniyorsunuz :))
Akşam yemeğe ananeme, sabah kahvaltıya babamlara, eltimle kahve içmeye, kız kıza akşam yemeklerine..
İşte böyle dostlar, 5 dakika ara verdim de iyi geldi bana :))
Hepimize mutlu haftalar :)

2 yorum:

Meyra dedi ki...

ahh cemre bu blog sorunları ne zaman bitecek merak ediyorum bıktırdı hakikaten:( bu arada allah kavuştursun:)

Cemre dedi ki...

saol meyra 2 güne kavuşuyoruz inşallah :)
kesinlikle bıktırdı bu sansür olayı, bitse de bu sorunlar biz de rahatlasak...