1 Nisan 2011 Cuma

çok kızgınım çoookkk...

Ayy bana noldu bilmem..Bahar havası mı çarptı, yaz saati uygulaması mı bilemedim..
Başlığıma bakıp yanılmayın, Cem'im geldi çok şükür sağsalim, hasretlik (şimdilik) sona erdi :))
Şimdilik diyorum çünkü Mayıs ayında yine bir ayrılık gözüktü ama şimdiden üzülmeye niyetim yok.
Çook sinirliyim kime mi?
Tabii ki kendime! Bu havalar beni bu hale soktu herhalde..
Üzerimde bir miskinlik, bir ölü toprağı serilme durumu söz konusu.
10 gündür aşkımın yokluğuyla tüm işler, koşturmacalar bana kaldı yorgunluğu da cabası tamam
ama bu kadar da olmaz ki canım!
Silkinmek, kendime gelmek zorundayım. Hemencecik bağışıklık sistemim çökmüş yine
ağzımda yüzümde uçuklar çıktı :(
Nolmuş canım 15 gündür tatil yapamıyorsam, deli dana gibi koşuşturuyosam..
Anlaşılan yavaştan yaşlılık belirtileri gösteriyor kendini :(
Eskiden olsa üfff püfff demeden devam ederdim şimdi hemen bir yorulma..
Olmaz ki canım ne yani 32 oluyoruz diye ölmedik yaaa..
Aldığım kararları ertelemekten, kendime zaman ayırmayı ötelemekten en önemlisi
tembelliğin üzerime sinmesinden sıkıldım.
Elime kitap alıp okumuyorum kaç zamandır. Kütüphanemde okunmak üzere alınmış
3 kitap (4.sü de yolda) beni bekliyor.
Bahar geldi, bahçemdeki ağaçlar tomurcuklandı, mutfak camımım önende pembiş
pembiş kızlarım çiçek açtı..
Doğa kendini yenilerken benim kendimi salmam doğru mu sizce??
bence de kesinlikle değil!!
yenilenme zamanıdır artık..
Yapılacaklar listemi kafamda oluşturdum, bugün Nisan'ın ilk günü
başlamak için süper bir fırsat bakalım önümde 30 günüm yapacaksa üç misli hayalim var :)
30 günde ne kadar yenilenicem, ne kadar hedefe yaklaşacağım..
Göreceğiz..
Bana şans dileyin dostlar (ihtiyacım olacak)...
İçimizden geçenlerin hepsini yapabileceğimiz, dopdolu bir haftasonumuz olsun :))


Hiç yorum yok: