5 Nisan 2011 Salı

haberler, öneriler...

Boyumdan büyük işlere mi giriştim ne??
Sonunda haftasonu dükkan sahibimle toplantı yaptık ve Cafe için gerekli tamirat ve tadilat işlerini konuştuk.
Alınan kararlar doğrultusunda mutfak kırılıp yeniden yapılacak.
Yani gene toz-toprak, gene usta işi bana kaldı.
Bugün sağolsun babam da geldi bir mimar, bir mimarcık ve bir usta ölçtük, biçtik fiyat çıkarttık.
Çıkan fiyatlar ne benim ne de dükkan sahibimin hiç hoşuna gitmedi :(
Hadi hayırlısı bakalım...

Postumu biraz faydalı ve pratik bilgiler ve haberlere ayırdım bugün.

Öncelikle vazgeçemediğim ürünlerden bahsedeyim. (size de tavsiye ederim şiddetle).
Ben ki makyaj yapmasını bilmem, hayatımda hiç fondoten kullanmamış insanım, ben bile arada
sırada saçıma bakım yapar, makyaj malzemesi olarak allık falan alırım.
Pantene'nin saç bakım ürünlerini oldum olası beğenirim



hoş şampuan olarak Loreal kullansam da
saç bakım maskesi olarak Onarıcı bakım serisini kullanıyorum ve çok ta memnunum.
normal saç kremi gibi değil yumuşak yapmasının yanı sıra gerçekten saç kırılmasına ve kurumasına iyi
geliyor.
Yemek işi ile uğraşmaktan ellerim sudan çıkmaz halde. Malum sık sık sebze yıka, bulaşık yıka; bir soğuk bir sıcak suya sok ellerim zımpara kağıdı gibi hışır hışır oluyor.
Ne kremler denedim, vaselin sürüp gece eldivenle mi yatmadım bana mısın demedi.
Eee bide günde toplasanız 2 bardak su anca içiyorum doğal olarak cildim çok kuru. Sonunda
reklamda dendiği gibi "çalışan ellerin kremi" Neutrogena aldım.


İnanılır gibi bir krem değil, akşam yatarken sürüyorum sabah evden çıkarken cildim hala
pamuk gibi :) yaşasın...

Sonra bir de bu ara sabahları uyanmakta zorlanıyorum, doğal olarak ta gözlerim şiş kalkıyorum.
Normalde büyük olan gözlerim tam bir balon misali.
Bende son dönemde sabah kendime ve eşime hazırladığım poşet çayları gözüme
koymakta buldum çareyi.




İnanılmaz çabuk sonuç veriyor, üstelik markası ne olursa olsun çayın
yarıyor :))
Ne gerek var pahalı kozmetiklere; yaşasın kocakarı ilaç reçeteleri :))

 Geçen gün okuyup çok şaşırdığım bir bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum; kaktüs çiçeği görüntüsü itibari ile
hep dışlanan bir bitkidir. Oysa öyle bir faydası varmış ki;
habere göre Kaktüs, bilgisayarlardan yayılan radyasyonu emme özelliğine sahipmiş. Günümüzde bilgisayar kullanım sıklığımızı düşünürsek; evde, iş yerlerinde her odaya bir ufak kaktüs koymanın
tam zamanıdır. hem son dönemde alışılmışın dışında sunumları da mevcut çiçekçilerde..

Ayrıca duyduk duymadık demeyin, dondurma sevenler bu haber sizin ve  benim için:
Ben&Jerry's 12 Nisan'da "Bedava Dondurma Günü" için 13:00- 20:00 saatleri arası
konuklara bedave dondurma dağıtacak!!

Son olarak çaykolik biriyimdir ve kahve pek içmem hatta hiç aramam.
Ama Starbucks benim için apayrı bir yerdedir.
Favorim Caramel Macchiato' dur.
Starbucks'ın sosyalsorumluluk projelerini de unutmamak gerek.
Nisan ayı boyunca tüm Starbucks mağazalarında Otizm (Tohum OtizmVakfı İşbirliği)  konusuna dikkat çekmek amacı ile özel tasarlanmış
bardak kılıflarını sıcak içeceklerle servisde kullanıyorlar.

2 yorum:

neval dedi ki...

el kremi arıyordum,sağolasınız tavsiyeniz için.
kaktüs de alınacaklar listesine girdi :)

Cemre dedi ki...

postumun senin arayışına denk gelmesine sevindim neval, memnun kalacağına eminim...
kaktüs benimde alışveriş listeme girdi :)