8 Nisan 2011 Cuma

haftasonu gelsin, planlar yapılsın ama suya düşmesin :)

Ahh sevgili blog dostlarım...
Günler öyle çabuk gelip geçiyor ki, yine bir hafta daha bitti. Benim için 1 çalışma günü
daha var ama nedense Cumartesi herkese tatil diye bana da tatilmiş gibi hissediyorum..
2 haftadır pazar gününe program yapıp erteliyoruz malum nisan yağmurları, havanın
serin olması..( sanki şekeriz ya yağmur suyu eritecek bizi :))
Ailemin gelip gitmelerine alıştım hele bu hafta 2 sefer Esenboğa yolunu
git gel ezberledim. Ama en sonunda isyan ettim; hep ben el sallıyorum
yada hoşgeldin kucaklaması yapıyorum YETER!
Benim de hakkım tatile gitmek, gezmek, tozmak, stres atmak..
Değil mi ama??



Vee sonunda oldu galiba..Kocamla biletlerimizi aldık..
Ay sonu gönlümdeki memleketime gidiyoruz :)
Daha 20 gün olmasına rağmen gidilecek yerler listem, aranacak ve görüşülecek arkadaşlar listem hepsi
kafamda hazır bile..
3 güne sığdırılacak bir şehir değil İstanbul ama olsun..
Bu seferki biraz kültür turu, biraz eş-dost ziyareti, biraz da iş görüşmesi..
Cem'om Mayıs ayı boyunca seyahatte olacağı için gitmeden başbaşa 3 gün
ilaç gibi gelecek (inşallah)
Haftasonu programımız ise hava muhalefetine bağlı artık :)
Neşeli, bol sohbetli tatiller...

2 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

Güzel bir haftasonu olsun sizin için inşallah...haklısın İstanbul üç günde bitmez ama olsun üç günlük İstanbul havası bile yeter insana...sevgilerle...

Cemre dedi ki...

3 günde bitmez İstanbul ama haklısın havası bile yeter :)
bir sonraki durak Ege tarafı olur inşallah...
benden de kucak dolusu sevgiler...