24 Nisan 2011 Pazar

CemRe Cafe 3 yaşına bastı :))




Zaman su gibi geçiyor sevgili dostlar..
Daha dün gibi dükkanın kira kontratına imza atışım, kap-kacak alışverişi
için çarşı- pazar dolaşışım..
Öyle çok emek verdim ki burası için. Tabii benimle birlikte sevgili eşim Cem
ve biricik annem, babam ve ablamın desteğiyle..
Yıpranmadım mı?? Yorulup boynum bükülmedi mi hiç??
Çoook oldu böylesi zor günlerim..
Yeri geldi tek başıma kaldım, yeri geldi siftahsız kapadım kepenklerimi :(
Ama yılmadım, hayalimi gerçekleştirme azmim beni ayakta tuttu..
Bugün şimdi emeklerimin karşılığını alma vakti geldi..
Biz ailecek bir hedefe kitlendik; hep birlikte üzüldük, yorulduk, neşelendik..
Dün yıldönümümüzü de hep birlikte kutladık..
2 yıl bitti; acısı tatlısıyla..
İşleri yoluna koymanın keyfi, aldığımız dersler, kazandığımız deneyimler
yanımıza hep kar kaldı..

Son dakka aldığım karar doğrultusunda Cumartesi havanın yağışlı olmamasını da fırsat bilerek,
sevdiklerimizinde katılımıyla 20 kişi toplandık.
Menü basitti; Mantı Kızartma, Cevizli Ev Baklavası, Zeytinyağlı Biber Dolası,
Gözleme ve Limonlu Muffinler..



Bizi sevenler yanımızda, yemeklerde hazır daha noolsunn tabii ki kızkıza sohbet :)



CemRe Cafe'nin kemik kadrosuda eksiksiz oradaydı. (Ananemiz, Annem ve Türkan Ablamız)


Çoluk- çocuk bir arada çok eğlendik, keyiflendik.
Minikler bahçenin tadını doyasıya çıkarttı :)




Yemekler yendi, pastalar kesildi, çaylarımız içildi, iyi dileklerle,
başarmanın haklı gururuyla günümüzü sonlardırdık :))
İçimde tarifsiz bir sevinçle evimizin yolunu tuttuk sevgilimle..
Bir yaş daha yaşlandık, biraz daha piştik ama daha olmadık..
Önümüzde daha uzun bir yol var inşallah..
Bunca zaman maddi- manevi yanımda olan sevdiklerime ve dostlarıma
Sonsuz teşekkürler..
Yeni yaşımızda görüşmek dileğiyle..
:))


4 yorum:

neval dedi ki...

nice yaşlara !
hakikaten de benziyorsunuz birbirinize !

Unknown dedi ki...

Böylesine mutluluk dolu tablolarla nice nice yıllara :)

Deli Anne dedi ki...

nice güzel yaşlar olsun daha .. bir hayali gerçekleştirmişsiniz ne güzel.. darısı benim de başıma:)

Cemre dedi ki...

Neval; çok sağol gerçekten benziyoruz değil mi? senin tezini doğruladık yani :)

Zeliha; çok teşekkürler, mutluluk tablolarımızda sizi de görmek isterim :)

Deli Anne; hep birlikte nice yaşlarımız olsun.. ben bir adım attım darısı senin başına inşallah :)