1 Mayıs 2011 Pazar

Ottoman Tulip Season...



Lale cennetinden evime döndüm..
İstanbul maceram beklentimin bile üzerinde keyifli, huzurlu,
eğlenceli ve yorucu geçti.
Yorgunluğumun her zerresine değecek bir gezi geçirmenin huzuru içindeyim.
3 güne neler sığdırmadım ki??
Detaylı gezi maceramızı yayınlamak için can atıyorum.

Sevgilimle birlikte "Turist Ömer" olmanın keyfini çıkardık; flört dönemimize ait ne
varsa nostalji yaptık, gezdik, gezdik ve yine gezdik ;)


Durmak nedir bilmediğimiz bu maceramızda; Anadolu yakası- Avrupa yakası,
İstanbul'un tüm ulaşım araçları hepsini kullanarak çoğu zaman yürüyerek,
tarihi koklayarak biraz geçmişe gidip biraz da gelecek için hayaller kurarak
günlerimizin nasıl geçtiğini anlamadık.
Meğer böyle bir birlikteliğe, tatile, huzura ve iş görüşmelerine ne kadar
ihtiyacımız varmış.
Gezimizde sevdiklerimize, dostlarımıza da vakit ayırmayı ihmal etmedik :)
Hatta süpriz görüşmeler, süpriz bebek haberleri bile aldık :))

İstanbul'un ve Lalelerin tam zamanıydı. Hava kapalı, biraz da serin olsa da yeşilin her tonuna,
mavinin hem puslu hem güneşli haline doyduk.




Aslında doyduk demek, İstanbul'u bitirdik demek ne mümkün?
Ama olsun bu bana ve aşkıma iyi geldi; ruhumuzu, aşkımızı şarj ettik,
süper motivasyonla evimize döndük..
3 gün sonra yeni bir ayrılık dönemi başlıyor aşkım ve benim için.
20 gün ayrıyız iş gereği :(

Önümüzdeki günlerde gün be gün maceramı paylaşmak üzere
şimdilik hepinize keyifli haftasonları :))


Hiç yorum yok: