30 Aralık 2010 Perşembe

2010'u uğurlarken...

        Kaç zamandır yazamadığımın farkındayım ve bu beni üzse de geçerli sebeplerim vardı. Son günlerde CemRe Cafe'de işler her özel günde olduğu gibi son dakika siparişlerinden ötürü yoğunlaştı. Mutfakta geçen saatlerim biraz arttı ama şikayetçi değilim, mutfakta olmaktan memnunum. İnsan kendini dinlemeyi bırakıyor, tüm dertleri dışarda bırakıp geçiyorsun tezgahın başına. Acaba yeni hangi baharatı katsam yakışır bu yemeğe diye düşünmekten hayatın derdi tasası gelemiyor aklına.
    Peki bu hafta neler yaptım? Ablam ve yeğenlerim hasta olduğu için biraz canım sıkkın ama iyileşecekler buna inanıyorum..Haftasonu Cem'le kendimize biraz vakit ayırıp yılbaşı hediyeleri almaya çıktık. Bu sene sadece yeğenlerimize hediye aldık. (bu arada ben Cem'e de bugün hediyesini aldım hatta dayanamayıp verdim bile :)
   Salı günü iş çıkışı Tuğba-Levent-Tolga bizi ziyarete Cafeye geldi. Tolgacığa üstündeki hırkayı hediye aldık amcasıyla, bızdığımıza çok yakıştı (maşallah). Tam anlamıyla "küçük adam" oldu :)




     Onlar için özel damla çikolatalı-üzümlü kurabiyemden yaptım. Çayın yanına iyi gitti sanırım..    Bugün, öğlen annem-ablam ve ben kendimizi Tunalı'da alışverişe verdik. Öyle kıyafet falan değil yiyecek alışverişi, ordan da Cafe de Cafe'de yemek yedik. Yenilik olsun diye İtalyan tarzı yaptıkları pizzayı denedik. Yanında ızgara hellim salata, üzerine de tatlı olarak çikolatalı kek. Pizza fena değildi, biraz malzemeler azdı özellikle pizza sosu. Salata leziz ve doyurucuydu. Tatlı ise paylaşmak için yeterince büyük değilmiş bunu gördük :( Yemek sonrası CemRe Cafeye döndük çay-kahve keyfi, dedikodu...
      Veee geri sayıma başladım. 2010 rüzgar gibi geçti, 1 yıla ne çok şey sığdırdım ben bile inanamıyorum kendime.
      Yarın için enerji toplamam gerek, yılın son günü enerjiminde sonu..Yeni yıl demek yeni başlangıçlar demek. Yeni yıl için dileklerimi kafamda oluşturmaya başladım bile...

             PS: Yarın yoğunluktan yazamazsam şimdiden hepinize sağlık, mutluluk, huzur ve neşe      dolu bir yıl geçirmenizi dilerim   :)
Sevgiler...


Hiç yorum yok: