2 Haziran 2011 Perşembe

yuvaya dönüş...

Sonunda evimin yolunu buldum..
Kocamı da taktım koluma döndük yuvamıza..
İstanbul seyahatim geçen seferki gibi bol gezmeli-tozmalı değildi.
Malum amaç 22 günün sonunda kocama kavuşmak ve
sevgili akrabamız Seray'ın düğününe katılmak.
Hep hayalini kurduğum üzere sevgilim beni havaalanında karşıladı.
O açılır-kapanır kapının ardında yüzünü günler sonra görmek tarifsizdi..
Annemlerin evi sanki düğün evi gibi; kimi ararsanız var.
Teyzemler, kuzenler, biz...

Bu gezimde pek çok İlk'i de yaşamış oldum:
İlk defa yalnız başıma uçtum mesela..
İlk defa ablamla da uçtum :)
İlk defa havaalanında biri beni karşıladı. (Hemde sevgilim!)
İlk defa gerçekten misafir oldum kendi evimde :)
İlk defa bu denli kokoş saç yaptırıp bir düğüne katıldım :))

Sevdiklerimle, kalabalık ailemizle birlikte olmak;
 kalabalık sofralarda yemekler yendi, sohbetler edildi.
Düğün öncesi aile olmanın tadına vardık doyasıya..
Dostlar da unutulmadı..
Onlarla da görüşüldü, yemekler yendi, kahveler içildi. Dedikodular yapıldı..
Veee sahilde kahvaltı keyfi..




Denizin iyotlu kokusunu içime doya doya çekerek, misss gibi İstanbul
simidi eşliğinde tavşan kanı çayımı da yudumladım..
Ohhh sefamız oldu :)

Düğünse muhteşemdi.
 Moda Deniz Klübünde denize nazır, mükemmel manzara eşliğinde
"Evet"lere şahit olduk.
küfür küfür esen rüzgara inat danslar edildi, pistler ağlatıldı..
içimde biriktirdiğim tüm kurtlar döküldü :)

Vee çok şükür evimize kavuştuk. Aşkımla doya doya keyfini çıkarma vaktidir artık.
İşlerin yoğunluğu şöyle dursun, bu tatil bana çok ama çoook iyi geldi..

Hiç yorum yok: