29 Haziran 2011 Çarşamba

teknoloji güzel şey mirim :)


Daha önce de bahsetmiştim; ben sinemaya gitmiyorum.
Gereksiz şekilde bilet fiyatlarının pahalılığından şikayetçiyim çünkü.
Eskiden Cem'le çıkarken haftada bir mutlaka sinemaya gider tüm filmleri takip ederdik.
Ama o zamanlar sinema bu kadar pahalı değildi, hafta arasıymış, halk günüymüş,
öğrencilik durumu da var tabii :)
Neyse evlenirken isteğimiz kendimize film keyfi yapabileceğimiz bir sistem kurmaktı..
Kurduk ta çok şükür :)
Haftanın 6 günü çalışan bir aile olarak en büyük keyfimiz
cumartesi- pazar evde mısır patlatıp, ayaklarımızı uzatıp sinema keyfi yapmak..
Eee teknoloji diye bir şey var şekerim..Öncelikle en yakın DVD ciye üye oluyorsun..
Vizyona giren filmleri ilk seyreden olunca bana Oscar mı veriyorlar sanki?
Ne var 1 ay geriden takip etsem :)

Hele ki son zamanlarda Türk sinemasında süper filmler yapılıyor,
onların DVD si daha çabuk çıkıyor hem..

Malum dizilerin sezon finalleri oldu, artık hafta arası da bizim için
kaçırdığımız filmleri yakalama fırsatı :)
Geçen haftasonundan bu yana Türk sinemasına gönül verdik..
Öncelikle Aşk Tesadüfleri Sever'le başladık..



Yani Aşk tesadüfleri sever mi bilmem ama ben
Mehmet Günsur'u SEVERİM kardeşim :))
O ne karizma öyle..Oldum olası hayranım bu adama..
Film de, oyuncular da süper..
Konu biraz tesadüfler abartılsa da! Ankara'da geçmesi, kimi zaman İstanbul havası
koklatılması güzeldi..

Başka bir gün biraz romantizmden uzaklaşıp kendimizi aksiyon ve polisiyeye verelim dedik.
Mahsun Kırmızıgül'ün New York'ta Beş Minaresini seyre daldık..



Kadro güzel; ne de olsa Haluk Bilginer var..Çekimler güzel, konu ilginçti.
Mahsun Kırmızıgül'ün Güneşi Gördüm'ünü de beğenmiştim.
Güncel olayları konu edinmesi hoşuma gidiyor her ne kadar kendisini
beğenmesem de..

Bu kadar aksiyon, gözyaşı yeter biraz da gülmek lazım derseniz
Özcan Deniz'in "Ya Sonra?"sını tavsiye ederim..



Biraz Ben Stiller, biraz Hugh Grant vari bir film..
Ama neşeli 1-2 saat geçirmek için ideal..
Kadın-erkek ilişkisine, özellikle evlilikte erkeklerin hem evli hem
bekar hayatlarını sürdürmeleri konusuna güzel değinilmiş..
evlilikte kadının ve erkeğin rolleri konusu iyi işlenmiş.
Barış Falay ve Deniz Çakır'ın da hakkını yememek lazım. Oyunculukları çok iyi..
Özcan Deniz ise Asmalı Konak'taki ağalığından çok uzak..

Daha izlemem gereken, kaçırdığım çok film var ama yaz (her ne kadar gelemese de)
daha uzun.. Tatile Ağustos başı çıkabilecek biri olarak arayı kapatacak
vaktim var ne dersiniz??

Benim izlemeye vaktim var, sizin bana tavsiye edeceğiniz film var mı?

Keyifli bir hafta bizim olsun :))


 

3 yorum:

neval dedi ki...

hep seyretmek istediğim filmler.özcan deniz asmalı konaktan sonra tutunamadı ,yakışıyor ağalık.

aslı asya dedi ki...

cemrecim bizimde pek fırsatımız olmuyor sinemaya gitmeye bende birçok yabancı filmi vizyona girmeden girmeden izliyorum:) madem izleyecek film arıyorsun film arşivim çok fazladır:) benden tavsiye incir reçeli,unknown,the eagle ve dizi izlemyide seviyorsanız gerçekten çok güzel bir dizi indirebilirsiniz netten "Game of Thrones" benden size tavsiye:)

Cemre dedi ki...

neval; 3 filmide tavsiye ederim bence kaçırma..hazır yaz döneminde arayı kapatmak gerek :) bu arada evet özcan'a ağalık yakışıyor ama komedide de fena değil...

aslı; tavsiyelerin not alındı ilk fırsatta izlenecekler arasındalar artık :) teşekkürler...