15 Ağustos 2012 Çarşamba

döndüm mü acaba???



"iki bayram arası düğün olmaz" denir ya benimkisi de o misal..

temmuz sonu piyangodan çıkan bir tatil derken 10 gün sonra sevgilimle başbaşa Bodrum

sefası..

Eee şimdide tam iş başı yaptık derken 3 gün sonra bayram tatili geldi çattı..

gel de motive ol, kolaysa işe sarıl!!

dün gece yarısı itibari ile döndüm çok şükür yuvama :))

bu nasıl bir dilemma bende işin içinden çıkamadım. evdeyken sıkılıp "haydi tatil gelsin"

dersin,

tatile gittiğinin 3. günü "ahh evim güzel evim" diye sızlanırsın.

insanoğlu nankör mü desem doyumsuz mu bilemedim..

neyse bol yemekli, dinlenceli, gezmeli, okumalı bir tatil daha geldi ve geçti hayatımdan.




şööyylleee şezlonglara sere serpe yatıp, kuş cıvıltıları eşliğinde deniz-kum-güneş

3'lüsünü gerçekleştirdim.

ne zamandır fırsatını bulamadığım kitap keyfimi yapmakta cabası oldu..





öyle gözlemlemeler ve başka hayatları irdelemeler gerçekleştiki bu tatil, uzun uzadıya

yazsam roman olur :))

korkmayın hepsini bir posta sığdırmayacağım ( 5 gün gittim ya tatile artık 1 ay anlatırım :)

görmemiş tatile gitmiş tutmuş neler neler yazmış)

kısaca konu başlıklarım;

* gittiğimiz otel hakkında bilgi
* yurdum insanının halleri
* yediğim içtiğim benim oldu size ne kaldı..
* okuduğum kitap hakkında bilgi vs vs vs..

dönüşüm muhteşem oldu ve daha tatildeyken aldığım siparişleri yetiştirmek için kısa bir mola istiyorum sizden

ben dönene kadar bir yerlere kaybolmayın :))

Hiç yorum yok: