26 Haziran 2012 Salı

ben son günlerde...


en son doğum günü partimi anlatırım diyerek ayrıldığım o sayfanın üstünden çooook günler geçti farkındayım.

neredeyse 15 gün olacak ben aralıksız çalışıyorum. başımı kaşıyacak zamanım olmuyor. bugün itibari ile kendimi biraz rölantiye almaya karar verdim. yaşadığım sağlık sorunları, vücudumun alarm vermesi sonucu
mecburi bir karar oldu bu aslında.
öncelikle eşim sağ salim döndü çok şükür. kavuşma sevincimiz kısa sürdü çünkü onun yokluğunda kendimi iş yerinde o kadar hırpalamışım ki bileğimde oluşan şişlik yüzünden soluğu doktorda aldık :(
çok yorup zorlama sonucu bileğimdeki kemikler birbirinden ayrılmış. onları birarada tutan sıvı ise kistleşip şişlik yaratmış. mecburi 10 gün bileklik takıp dinlendirmem gerekliymiş!! bu işi yaparken insan bileklikle nasıl kullanmadan durur elini??



aksilik bu ya siparişlerim o kadar yoğunki gelde çalışma.. bu 10 günlük dinlendirme kısmını bir süre erteleyerekten önceden vermiş olduğum sözler doğrultusunda attım kendimi tezgah başına :))
canım kocam sağolsun hamurları yoğurmada bana çok yardımcı oldu. anladımki benim incecik kollarım ve bileklerim hamuru adam edemiyormuş. nede olsa erkek gücü :)


Tolgamız sünnet oldu çok şükür sağlığı iyi. onun biricik yengesinede sünnet kurabiyelerini süslemek,
yaprak sarmalarını sarmak düştü.








Mevlüdümüzde, sünnet yemeğimizde çok keyifli geçti. tüm aile toplaştık,
dualar okuduk, yemekler yedik. koşturmaca sırasında biraz yorgun düşsemde sevgili yeğenimiz için değerdi :)
o gün için çok hazırlandık, bendeniz bile fırsat yaratıp kendime yeni elbise almayı başardım..
eltiler olaraktan gecenin şıkları arasındaki yerimizi aldık..




o güzel gece sonrası pazar sabahı yine kendimi cafede tezgah başında buldum :(
zira bu sabah için kalabalık bir organizasyonun catering işi vardı. 40 kişiye kahvaltı hazırlandı. sabah 6:30
itibari ile CemRe Cafe iş başı yaptı ve bu sıcakta fırınlar yakıldı.. (bu arada sıcaklar iyice bastırdı ya yemek yapmak ızdıraba dönüştü)


* bu arada süper bir poğaça tarifi buldum ve hatta sabahki kahvaltıya yaptım. en kısa zamanda sizlerlede paylaşacağım..
veee artık bendeniz kendimi biraz dinlenceye ve kısacık bir tatile bırakıyorum..
istikamet İstanbul :)
biraz deniz, biraz güneş, biraz arkadaş-dost toplantısı derken ufak bir kaçamak yapıp döneceğim.

bana katılmak ister misiniz??  :)) 

Hiç yorum yok: