25 Nisan 2012 Çarşamba

baharla gelenler...



son zamanlarda iyice boşladım sizlerle paylaşımlarımı farkındayım

ama elimde olmayan nedenlerden ötürü gerçekleşiyor bu ayrılıklar :(

arayı fazla açmamayı dileyerekten hoşgeldin bahar diyorum...

siz baharın geldiğini nerden anlarsınız??

a) güneşin parıldamasından

b) kuşların cıvıl cıvıl şakımasından

c) beklenmeden yağan yağmurlardan (ahmak ıslatanlardan!)

d) ben geldiğini bile anlamam mı dersiniz yoksa...

ben bahar aylarının başında başlayan ve neredeyse kışa kadar devam eden hapşırık

krizlerimden ve gözlerimin akmasından anlarım :)

allerjik yapım sağolsun hemen haber verir mevsim değişikliğini

hani yaşlılar der ya "yağmur yağacak romatizmam azdı" onun gibi bişi benimkiside :))





dallar çiçek açmaya başladı, güneşte hafif hafif yüzünü gösterdi ya buna da şükür.

çetin geçen kış ayından sonra nimet bugünler...

gelelim yazamadığım günlerde neler yaptım??  bu dönemde yoğun bir iş temposuyla

geçti günlerim.

arada sırada siz neler yaptınız diye ziyaretlerimi yaptım tabii

kah yorumsuz kaldım kah yorumlarımla sizlere katıldım.

aile toplantıları,



Garage Sale (kermes),



                          ikinci el eşyalar, el yapımı cam kavanozlar, incik- boncuklar,
                                                            yatak örtüleri vs...





                         bizim yaptığımız börekler, baklavalar, kekler, poğaçalar vs...





                           veee benim minik stand görevlilerim Bora& Buse :))


elemansız geçen 1 hafta derken iyice yoruldum..


son günlerde farklı uğraşlar içindeyim işle ilgili o yüzden kafamı kaşıyacak vaktim olmuyor.

artık havalar iyice ısınsa da güzeller güzeli kiraz ağacımın altında keyfe başlasak...





PS: bu arada merak edenleriniz olmuş daha önce bahsettiğim arkadaşımızın boşanma davası

çoktan sonuçlandı. sonuç beklediğimiz gibi; arkadaşımız (ve onunla birlikte bizlerde)

hayatımızdan bir asalağı çıkarmış olduk :)) diğer bir sonuçsa biz insanları gerçekten iyi

tanımışızki kızın derdi daha öncede dediğim gibi PARAymış!! 15 bin TL tazminat için

yapmadığı çirkeflik kalmamıştı ve istediği oldu..

önemli nokta ise onun gibi haysiyetsiz birinin kendine biçtiği değer bu kadar UCUZmuş!


keyfimizi kaçırmayalım bu saçma konularla, dışarıda güneş yüzünü göstermişken

bol bol D Vitamini ve enerji toplayalım :))



6 yorum:

u.aydin dedi ki...

d vitamini onemli tabi,sana kolayliklar diliyorum hayatim,sevgilerle.

Cemre dedi ki...

u.aydin; ahh canım inan daha yeni bi bakış atmaya geldim..yine yalnız geçmekte olan bir haftadayım ve çoook yoğunum. teşekkürler güzel dileklerin için :))

Özgür Tatlar dedi ki...

yoksun yine cemrecim.iyimisin?

Cemre dedi ki...

Özgür Tatlar; sağol canım iyiyim sanırım. öyle yoğun geçiyorki günler, işler aldı başını gidiyor ben bile hangi ay hangi gündeyim bilemiyorum. ama yakında döneceğim tekrar İnşallah! sevgiler :)

Unknown dedi ki...

cemre hanım tavsiye üzerine bakmıştım
fakat başkalarının özel hayatı daha doğrusu başkasına ait olan özel hayatı bu şekilde deşifre etmiş olmanız beni çok rahatsız etti.insanların özelinde ne yaşadığını en yakında olsanız siz bilemezsiniz.biraz insanların ruhsal yapılarına da bakmaya çalışın.yaptınız bu eleştiriler ve hakaretlerle asalak dediğiniz bir insan size çok rahat hakaret davası açabilir.dediğiniz kadar yakınsa da bunu çok rahat ıspatlar.evli bayanlar olarak birbirimizi nahoş bir şekilde eleştirmek yerine karşımızdaki tarafından bakmaya çalışıp destek olsak daha iyi değilmi.ya da en azından köstek olmayı bıraksak yarının hangimize ne getireceği hiç belli olmaz.hoş şeylerle karşılaşacağım anlatılan bloğunuzda bu şekilde bir deşifreyle karşılaşınca hem cins olarak çok rahatsız oldum.yorumumu yayınlarsanız yazdıklarınızın arkasında durduğunuzu anlayacağım ve bi nebzede olsa sizin tarafından bakmaya çalışacağım. güzel paylaşımlar yapmanız dileğiyle...

Cemre dedi ki...

Adsız; kusura bakmayın biraz gecikmeli oldu cevabım ancak yoğunum son zamanlarda. yaptığınız yoruma teşekkür ederim.takdir edersinizki burası "benim blogum" ve istediğim konuda, gördüklerimi-hissettiklerimi içimden geçtiği gibi yazma özgürlüğüm var.size uzun uzadıya cevap vermek istemiyorum çünkü tartışma ortamı değil burası benim için. beğenmediğinize göre takip etmezsiniz. ben yazdıklarımın arkasında olduğum için cevaplıyorum, siz değilsiniz belliki zira isminizi yazamayacak kadar çekinmişsiniz! yoksa tanışıyor muyuz??