9 Mart 2012 Cuma

yolculuk zamanı :)


görsel internetten alıntı ama gidince kendi kameramdan bol bol resim getireceğim söz :)

yolculuk zamanı geldi...
bu satırları size aşığı olduğum şehirden İstanbul'dan yazıyorum :)
dün akşamdan geldik sevgilimle birazda
İstanbul havası almak istedik gitmeden :)

istikamet Amsterdam...
zamanlamamız biraz ters biliyorum daha bahar yüzünü gösteremese de
biz yollara düştük bile..

daha önceki yazımdaki listemi tamamladım,
çantamı toplayıp attım kendimi tatilin kucağına..

öğleden sonra uçacağız inşallah
ve hayırlısıyla akşama Amsterdam'da alacağız soluğu..

çok kalmayacağım topu topu 3 gün.
dönüşümde gezim hakkında bilgi veririm tabii
o zamana kadar kendinize çok iyi bakın
vee benden istediğiniz siparişleriniz varsa bana hemen ulaşın :))

huzur dolu, keyifli tatiller hepimize...

Hiç yorum yok: