13 Şubat 2012 Pazartesi

kısacık haftasonumda...


bir haftasonu tatili de gözümü değil açmam aralamamla kapamam arasındaki

kısa sürede geldi ve geçti :(

ben bu haftasonu aynı buradaki minik kedi gibi iki seksen yattım..

üzerinize afiyet kızsal dönemlerden biriydi benim için. kafamı yastıktan kaldıramadan nasıl

geçti 24 saat anlamadım..

hep söylüyorum 1 gün tatil yetmiyor bana. dinlenemiyorum napiim!

bu haftasonu ütülerde kaldı, aksi gibi bu hafta giyilmesi planlanan tüm kıyafetler

çamaşır sepetinde beni bekliyor. bakalım kısmet hele şu pazartesi gününü

bir atlatayım dönücem ben onlara :)

evde yatmanın tek iyi yanı kaçırdığımız filmlere vakit ayırabilmek bizim için.

bu haftasonuna 2 filmi sıkıştırdık eşimle.

şöyle mısırlar patlatıldı, ayaklar battaniyenin altına alındı..

Gelelim izlenen filmlere..

1.si eşimin zevkine göre alınan Limitless (Limit Yok)



Filmin türü macera, psikolojik,gizem. Konusuna pek değinmeyeceğim zira anlatırsam büyüsü

bozulabilir. Bir hapın insanı nasıl daha zengin, başarılı yapabildiği ile ilgili.

Amann sakın kaçırmayın diyemem ama izlenebilir bir film :)

2.si Midnight in Paris (Paris'te Geceyarısı)


Edebiyat ve sanatseverseniz tavsiye ederim. Ayrıca Paris'i öyle güzel geziyorsunuzki film

sayesinde şiddetle tavsiye ederim :)

sonuç olarak sıfır gezmeli bir tatil oldu bu haftasonu :(

Ama olsun Mart başı kısmetse Amsterdam'a gidiyoruz eşimle..şu ara evrak işleriyle

uğraşıyoruz. Sizden ricam daha önce gitmiş olanlarınız varsa önerilerinizi-

tavsiyelerinizi şiddetle bekliyorum :)

keyifli haftalar hepimize...

Hiç yorum yok: