21 Ağustos 2011 Pazar

Bodrum tatili Vol.2


günlerdir kendimi toplamaya çalışıyorum.
hem kendimi hem işlerimi aslında.
tatil sonrası işe dönmek, adapte olmak biraz zor oluyor.
zaten şu ara kültür şokundayım  :(
tatil demek ye, iç, yat, kitap oku demek ya benim için
eve dönüşte tüm evin işleri, bir de Cafedeki işler bana bakınca şoka giriyosun ister istemez..
hani diyosun sabah kalktığımda çayım demlenmiş, omletim hazır
öğlene ne pişirsem derdi yok, bulaşıkları kim kaldıracak diye düşünmeme gerek yok
çamaşırmış ütüymüş o da ne??
veee
"welcome to real world"
o her gün önüne servis gelen kadın rüyadan uyanır..
gene de evimi özlediğimi itiraf etmem gerek tüm işlere rağmen.
insanın evi gibisi var mı? Allah kimseyi evinden barkından
ayırmasın..

tatil notlarıma dönersek, sadece yatıp kilo almadım canım
kültür turu da yaptık tabii. (ee insanın kocası rehber olursa tarihi yer gezmeden olur mu?)
2. günümüzün sabahı erkenden kalkıp Bodrum Kalesi ve Su altı
Arkeoloji müzesine gittik. etkilenmemek elde değil!



kalıntılar insanı zamanda yolculuğa çıkarıyor..


kulelere çıkmak, zindanlara inmek derken tarihi koklamak süperdi..
hele manzarası insanı başka diyarlara götürüyor..


* kültür turu yapıldı
* kendime koyduğum "tatilde 1 kitap bitecek" hedefini gerçekleştirip Maeve Binchy'nin
Gümüş Yıldönümü kitabını bir çırpıda bitiriverdim. Maeve Binchy kitaplarını oldum
olası çok severim, bana hep yazı hatırlatır. tatillerde okuduğum bu yazar anlatımı ve hikayeleriyle
beni hep etkilemiştir. bir de tüm hikayeler İrlanda Dublin'de geçer.
sırf bu nedenle mutlaka görülecek yerler listemin başındadır Dublin :)

* herşey dahil sistemde gidilen otellerde mutlaka kilo alırım. bu seferde 
non-stop yiyip yatarak 2 kilo alarak döndüm :) pişman mıyım? hayır..
fena olmadı biraz kilo almam ama nedense tüm kilolar göbek bölgesinde
toplanıyor :( biraz başka yerlerime de yayılsa hiç fena olmazdı hani..

velhasıl tatil dediğin göz açıp kapayıncaya kadar geçip bitiyor :(

ama olsun kısmetse bir dahakine farklı yerlere, farklı kültürlere yolculuk yaparız..
belki bayramda
kim bilir??

hepimize bol keyifli haftasonu
:))

  

Hiç yorum yok: