14 Şubat 2011 Pazartesi

Kandiliniz Mübarek Olsun...




Bugün işe gitmedim. Çok şükür hasta falan değilim, bugün evde temizlik vardı. Kış günü olmasına rağmen evin tüm cam ve çerçevelerini değiştirdik geçenlerde tabii doğal olarak ev ayağa kalktı. Ne kadar inşaat sonrası hafif bir temizlik yapmış olsak ta ev berbattı. 3 kadın 3 koldan giriştik bugün temizliğe..Evim misss oldu ama bende haftanın ilk günü bittim, her yanım ağrıyo :((
Mübarek kandil günü evimi temizleyip, pırıl pırıl oturmanın keyfi başka tabii:)
Bu sene gariptir sevgililer günü de kandile denk geldi. Biz kocamla her ne kadar sevgililer gününe karşı olsak ta sağolsun sevgili kocam ben evde harıl harıl çalışırken koocca bir buket papatya göndermeyi ihmal etmemiş, canımmm benimm :)
Sevgililer günü bence saçma; herkesle aynı gün kutlanan günün neresi özel?? Bence evlilik yıldönümü, doğum günü vs. özeldir ama sevgilimle neden sevgimizi bir güne sığdıralım ki? Biz her gün sevgili değil miyiz??
Sevgimi eşime göstermek için, saçma sapan hediye faslına girmek için senenin bir gününü beklemenin ne anlamı var.. Ben O'nun kıymetini her gün biliyorum...
Şansımıza Mevlid Kandilinin bugüne gelmesi iyi oldu; mecburi program yapmak yada hediye almak yerine eşimin elini öpüp Kandilini kutlamak, aile büyüklerimi arayıp telefonda da olsa seslerini duyup hayır dualarını almak benim için daha anlamlı...
Hepinizin Kandili Mübarek Olsun... 

Hiç yorum yok: