18 Şubat 2013 Pazartesi

Dönüş'ÜM...







aylar sonra tekrar Merhaba :))

biraz mola vereceğim demiştim ama bu kadar uzun süreceğini ben bile tahmin etmemiştim..

uzun uzadıya neler yaptığımı anlatmaya kalksam sayfalar yetmez. ben yazmaktan siz okumaktan bayılırsınız.

o yüzden hayatıma dair kısa bir özet geçmeyi deneyeyim:

* çokca çalıştım; CemRe Cafe'de işler yoğundu malum yılbaşı geçirdi bu mekan. 5 hafta aralıksız pazar günleri dahil çalışıldı. bolca vitamin içip ayakta kalmayı başardım çok şükür!!
* bolca gezdim; yeni yerlere gitmenin yanı sıra 2. adresim İstanbul'a seyahatlerim oldu :)
* biraz okudum; son dönemde Ekin Atalar'a sardım. komedi serisi Türk kızının Sofisi denen "Selindrella" serisini bitirdim. gülmekten karın kası yaptım diyebilirim.
yazarın anlatım şekli günlük konuşma dilinde, açık seçik konuşmalar ve argo kelimeler serpiştirilmiş araya ama hiç rahatsız olunmuyor. kafa dağıtmak, neşelenmek için birebir bir kitap, şiddetle tavsiye ederim :)
* aileme ve dostlarıma vakit ayırmak için her fırsatı değerlendirdim. küçük yeğenlerimle daha çok oynadım,
kadim dostlarımla buluşup geçmişe yolculuklar yaptım.
* 2012'den aldığım derslerle hayatıma dair yeni yol haritamı neredeyse netleştirdim. kafamda düşüncelerimi toparladım, fikirlerine güvendiklerimle durum değerlendirmesi yaptım. yeni projelerimi hayata geçirmek için sabırsızlanıyorum şimdilerde..
* yeni arkadaşlar edindim hayatıma renk katan, keyif aldığım..

artık bir yaş daha olgunlaşmanın verdiği dinginlikle evimde, işimde sevdiklerimle birlikte sağlıklı olmanın,
huzurlu olmanın tadını çıkarmayı planlıyorum...

yazarak paylaşmanın özlemiyle döndüm...

daha sık birlikte olmak dileğiyle..


*pinterest

Hiç yorum yok: